26 Haziran 2009 Cuma

Tembelim,tembelsin,tembeller!




Okullar varken ay çok yoruluyorum,ay oram ağrıyor,ay buram ağrıyor diye diye okulu bitirdim.Birde sabahın bir köründe uyanmak işte o beni öldürüyordu!Ne bok var ya sabahın köründe kalkıyorsun demi?!Yokk illa kalkcan ders çalışcaksın.Bende kalkıyordum ders çalışma bahnesiyle yazılarımı yazıyordum yada uyukluyordum.Ee ne yapayım yani?!


Bir gün kendi kendime dedim ki yaz gelsin akşama kadar uyucam hiçbirşey yapmıyacağım.Öylede oldu vallahi..Daha akşamüstü 07:00 iken uyurdum ertesi gün öğlen 01:00 da kalkardım(bu tabii 1 kereliğe özeldi)


Ama geneldee 00:30,05:00, da falan uyurum ertesi gün öğlene kadar.bu seferdee bütün gün yorgunum..Bilgisayarda bir süre idare ediyor insanı ama sonrası hadee tv başına yok mavi şkermiş don-bastıymış yok mtv yok power artık gık geliyor insana ayaga kalkıncada bir baş dönmesi anlatamam yani...neyse doctora gözükcem bu yüzden.Amaan işte ne yapayım genlerimde var embellik tembel olmaya bayılıyorum.



YAŞASIN TEMBEL OLMAKK!!!!

3 yorum:

  1. aynen yaa erken kalkmak gibi iğrenç bişey var mı şu hayatta :S
    yaşasın tembellik,
    i love sleeping <3

    YanıtlaSil
  2. he bence de yasasin, yan gelip yatalim öbur boyu ohh ne guzeeel.

    YanıtlaSil