24 Haziran 2009 Çarşamba

Kelebek 22.Haziran.2009


Rüyamda gördüm seni..Uzunnn bir aradan sonraki etkini kelebek misali anladım.Keşke dedim,ama geçti biliyorum.Rüyam nasıldı biliyor musun?Bilemezsin tabii nerden bileceksin söylediğim lafa bak..Yeniden birleşmişiz.O kadar mutluydum ki sevdiğim anlatamamm..
Ama rüya işte rüya,seninle yaşadığım zamanda rüya gibiydi..Şu an şunları yazdığımı bilsen ne yapardın acaba?Sen sevdiğinden vazgeçebilir miydin?Bak ben geçtim sevdiğim..
Etkin o kadar uzun sürdü ki bir yankımadan daha fazlası,etkin ise bir şelaleden daha çoğu..
Ah sevdiğim,ah sevgilim..sana tekrar sevgilim demeyi özlüyorum kağıtlara söylüyorum duyamazsın beni...
Şiir yazdım sana tekrar
Ne kadar çabuk
Ne kadar çabuk geçti zaman
Ne kadar hızlıydık
Ne zaman başladık ve bittik
Ne kadar bilmiyorduk ömrümüz
Kelebek misali..
Ne kadar sevdin kimbilir beni?!
Ömrümüz kadar sevmeseydin keşke bizi
Ben ise bir meşe misali
Büyüdükçe,büyüdükçe
Yapraklarımı sana değdireceğim sevdiğim...
...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder